Bănci și Asigurări

Clienţii nemulţumiţi ai BCR caută soluţii de refinanţare cu consultanţii de la Kiwi

Autor: Liviu Chiru

20.01.2011, 23:45 82

Clienţii nemulţumiţi ai BCR, constituiţi într-unul dintre celemai dinamice grupuri, încearcă acum să îşi refinanţezeîmprumuturile cu ajutorul consultanţilor de la Kiwi Finance, celmai mare broker local de credite. Pe grupul online de discuţii aufost postate la începutul săptămânii mai multe documente necesarepentru realizarea unei evaluări iniţiale. Aparent, clienţii BCRsunt interesaţi de un produs de finanţare dezvoltat în parteneriatde Garanti Bank şi Kiwi. "Suntem la finalul negocierii cu Kiwipentru oferta băncii Garanti. La aceasta au aplicat până în prezentmai mulţi colegi de grup, dar toată procedura este în faza deanaliză dosar-scoring", a explicat pentru ZF Violeta Vasilioglu,unul dintre liderii grupului de clienţi ai BCR. Anca Bidian, CEO alKiwi Finance, a precizat că produsul oferit în colaborare cuGaranti nu a fost lansat special pentru clienţii BCR, fiind lansatcu mai mult timp în urmă. Ea spune că, de altfel, nu toţi clienţiiBCR se califică pentru acest produs, iar pentru ei sunt discutateoferte ale altor creditori. Grupul clienţilor BCR numără aproape2.200 de membri în prezent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO