Bănci și Asigurări

Gianni Franco Papa, UniCredit: Ne concentrăm atenţia pe inovare

Gianni Franco Papa, UniCredit: Ne concentrăm atenţia pe...

Autor: Cristina Bellu

10.01.2018, 13:05 388

Strategia de dezvoltare a Grupului italian UniCredit, prezent şi în România prin sucursala UniCredit Bank, a cincea cea mai mare bancă de pe piaţa locală, vizează în continuare investiţii în inovare, în special în domeniul trade finance, şi în extinderea acoperirii geografice.

“Ne concentrăm toate eforturile în satisfacerea nevoilor clienţilor noştri, în angajamentul deplin în ceea ce priveşte inovarea şi în puterea tot mai mare a reţelei noastre internaţionale.(...)”, spune Gianni Franco Papa, General Manager UniCredit.

Instituţia financiară a fost desemnată recent cel mai bun furnizor de servicii globale pentru categoriile "Toate serviciile", "Produse / Plăţi" şi "Execuţie globală" în cadrul sondajului Euromoney Trade Finance 2018.

Aflat la a şaptea ediţie, sondajul a clasat UniCredit lider de piaţă pentru serviciile de Trade Finance în Italia, Europa Centrală şi de Est (CEE), Bulgaria, Bosnia şi Herţegovina, Croaţia, Ungaria, România, Serbia şi Turcia.

Clasamentul a fost realizat din răspunsurile date de peste 7.255 clienţi bancari corporativi.

Grupul italian UniCredit a raportat un profit net aferent operaţiunilor din România în valoare de 69 milioane de euro în perioada ianuarie-septembrie 2017, în creştere cu circa 7% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2016. 

În primul semestru din 2017, Unicredit Bank a raportat un profit de 225,2 milioane lei, în scădere cu 0,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2016. Banca avea active sub administrare în valoare de 38,1 mi­liarde lei, în creştere cu 1,4% şi capitaluri proprii de 3,61 miliarde lei, un avans de 2,8%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO