Bănci și Asigurări

ING: Ajungem la 720.000 de clienti pe retail banking

ING: Ajungem la 720.000 de clienti pe retail banking

Albert Roggemans: Sigur ne atingem tinta de clienti pe 2010

21.02.2008, 21:09 19

ING Bank isi va extinde portofoliul de clienti pe retail la 720.000 de clienti anul acesta, dupa ce si-a atins obiectivul pe 2007, cu jumatate de milion de clienti, a declarat pentru ZF Albert Roggemans, CEO al diviziei de retail a bancii.
"Acum suntem siguri ca ne vom atinge tinta de un milion de clienti pe retail propusa pentru 2010", a spus Roggemans.
ING a lansat ieri un card de credit sub sigla MasterCard. Cardul utilizeaza tehnologia cip, oferind un nivel ridicat de siguranta la tranzactionare. Pana acum, banca a operat doar carduri de debit atasate contului Cont'Rol (reprezentand principalul produs din oferta de retail). Roggemans nu a dorit sa dea o estimare pentru volumul de vanzari de carduri de credite, insa a mentionat ca noul produs va fi promovat puternic, urmand sa fie prezentat in mod direct clientilor existenti si unor clienti selectati.
ING a pregatit, de asemenea, un spot TV pentru promovarea cardului. Seful retailului de la ING spune ca cel mai puternic avantaj al cardului va fi reprezentat de pret: dobanda este de 18% pe an, iar banca percepe un singur comision anual de administrare a contului de 18 lei.
Un alt atribut important al cardului este flexibilitatea, afirma Roggemans. Clientul poate alege data la care ramburseaza sumele scadente - pe 5, 15 sau 25 ale lunii. In functie de data aleasa, se stabileste un ciclu de tranzactionare. Cu doua saptamani inainte de data aleasa, banca emite clientului un extras de cont, iar el poate rambursa sumele in acest interval de timp fara a i se percepe dobanda. Clientul este instiintat prin SMS in privinta sumei pe care trebuie sa o ramburseze la data emiterii facturii. De asemenea, banca trimite SMS clientului, notificand fiecare tranzactie mai mare de 300 de lei si cand limita de credit ramasa la dispozitie coboara sub 300 de lei. Cardul ING vine cu o asigurare pentru cumparaturi de 90 de zile, clientul putand astfel sa obtina despagubiri pentru eventuale deprecieri ale bunurilor achizitionate cu cardul.
Reprezentantii bancii au afirmat ca produsul nu ofera in prezent programe de loialitate in colaborare cu parteneri comerciali, astfel de facilitati putand fi introduse ulterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO