Grupul maghiar de asigurări CIG, care operează pe plan localprintr-o sucursală, a înregistrat anul trecut venituri din primelesubscrise de 1 mil. euro şi a ajuns la 1.500 de clienţi în România,sub nivelul estimat anterior. La începutul lui 2010, oficialiicompaniei se aşteptau să înregistreze afaceri de 2 mil. euro şi săvândă aproximativ 5.000 de poliţe unit-linked (asigurări de viaţăcu componentă de economisire). Anul acesta, CIG România şi-abugetat afaceri în creştere cu 10-20% faţă de 2010, mizând peextinderea reţelei teritoriale şi pe lansarea de produse noi.Compania încearcă în prezent să atragă clienţi cu venituri medii şia lansat o poliţă de asigurare cu componentă de investiţie a căreiprimă anuală porneşte de la 800 de lei. Până acum CIG vindea doarasigurări unit-linked şi cu o primă anuală minimă de 400 de euro(circa 1.700 de lei).
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels