Bănci și Asigurări

Piaţa asigurărilor face paşi mici în direcţia tehnologizării. Ce spun asigurătorii şi brokerii?

Piaţa asigurărilor face paşi mici în direcţia...

Autor: Mircea Nica

21.10.2019, 16:00 609

În timp ce notificările online în asigurări pot ajunge la o pondere de 40%, în cazul vânzărilor de asigurări online procentul scade spre 2-3%.

Vânzarea online a asigurărilor reprezin­tă, în prezent, în cel mai bun caz 2%-3%, în timp ce notificarea online poate ajunge până la 40% pentru că zona de servicii este mult mai uşor percepută şi mult mai agreată de cli­enţi, a spus recent Cristian Ionescu, CEO al Asirom.

„Relaţia interumană va exista, dar forma în care vom comunica, cu siguranţă se va schim­ba. La ora actuală, gradul de penetrare a scăzut în asigurări şi a scăzut probabil din cau­ză că nu reuşim să prezentăm produse su­fi­cient de simplu, astfel încât clientul să le în­ţeleagă. Dacă dăm la o parte poliţa de răs­pundere civilă auto (RCA) probabil că piaţa de online ar fi în minus“, a explicat Cristian Ionescu.

Piaţa asigurărilor din România a început să facă primii paşi în direcţia dezvoltării digi­tale prin implementarea soluţiei Robotic Process Automation (RPA), dar în con­tinuare sunt limitări din punctul de vedere al tehnologizării, accesului la informaţii şi tehnologie şi a legislaţiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO