Bănci și Asigurări

Radu, UniCredit: Băncile trebuie să adopte un cod de conduită ca să recâştige încrederea clienţilor

Radu, UniCredit: Băncile trebuie să adopte un cod de conduită ca să recâştige încrederea clienţilor

Autor: Mediafax

06.02.2011, 23:20 18

Băncile trebuie să adopte un cod de conduită privind relaţiilecu clienţii, mai ales după ce populaţia a trecut printr-un procesdur de educaţie atât privind drepturile, cât şi obligaţiilecontractuale, în urma adoptării OUG 50/2010, consideră directorulgeneral al UniCredit Ţiriac Bank, Răsvan Radu (foto). El arecunoscut că încrederea clienţilor băncilor a fost afectată deimplementarea Ordonanţei 50 privind creditele populaţiei. "Considercă pentru recâştigarea încrederii clienţilor trebuie adoptate oserie de măsuri, în special pornind de la ARB. Băncile trebuie săse autoreglementeze într-o măsură mult mai mare în privinţaatitudinii şi a modului în care se comportă cu clienţii şi în careconcurează şi să adopte un anumit cod de conduită care să fieputernic implementat în cadrul tuturor jucătorilor de pe piaţă", aspus Radu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO