Business Hi-Tech

Cafea Fortuna: Ne aşteptăm ca în următoarea perioadă publicitatea online să crească pentru noi ca importanţă şi ca buget

Marius Babăta, general manager al Cafea Fortuna: „Digitalizarea a venit oarecum firesc, odată cu dezvoltarea tehnologică, a ser­viciilor în această zonă”

Marius Babăta, general manager al Cafea Fortuna: „Digitalizarea a venit oarecum firesc, odată cu dezvoltarea tehnologică, a ser­viciilor în această zonă”

Autor: Bianca Dorobanţu

02.02.2017, 00:05 355
Cafea Fortuna, cel mai mare jucător cu acţionariat românesc de pe piaţa cafelei, inte­grează metodele tradiţionale de comunicare în noile tendinţe, dictate de mediul online, prin intermediul digitalizării, a spus Marius Babăta, general manager al Cafea Fortuna.

„Digitalizarea a venit oarecum firesc, odată cu dezvoltarea tehnologică, a ser­viciilor în această zonă, având ca înce­puturi anul 2010; iniţial am avut un interes relativ modest după care în ultimii 2-3 ani digitalizarea a început să aibă o pondere mai ridicată”, a spus Marius Babăta, general manager al Cafea Fortuna.

 

Producătorul de cafea alocă din bugetul de comunicare 3-5% către social media

Deşi momentan investiţiile în publi­ci­tatea TV sunt prioritare pentru companie, este aşteptată o creştere şi în ce priveşte bugetul alocat publicităţii online, care va căpăta o importanţă din ce în ce mai mare pentru Cafea Fortuna, a mai spus Babătă.

Pagina de Facebook a Cafea Fortuna are aproape 41.000 de aprecieri, având în medie, câte o postare pe zi, care constau fie în anu­mite concursuri sau promoţii, fie în anu­mite imagini de na­tu­ră să-i implice pe con­­su­ma­tori în diferite dis­­­cuţii, creând in­ter­acţiuni între brand şi aceş­tia. Avansul teh­no­logic nu a deter­mi­nat com­pa­nia să eli­mine locuri de muncă, ci a creat altele noi, mai spune Marius Babătă.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO