Alegerile clienţilor pe piaţa de telefonie mobilă au suferit schimbări semnificative, de la decizii bazate exclusiv pe preţ la decizii influenţate de servicii specifice pentru smartphone-uri şi tablete, precum viteza traficului de date, a declarat Cristina Pateşan, manager divizie de produse al
Orange România - cel mai mare jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, invitată la emisiunea ZF Live.
„Există zone unde alegerea clienţilor se face încă în funcţie de preţ, însă în oraşele mari, puternic digitalizate, cum este cazul Capitalei, clienţii aleg după alte criterii, în general trenduri stabilite la nivel global“, a spus ea.
Unul dintre cele mai importante aspecte pe care clienţii le iau în considerare la achiziţia unui smartphone este dimensiunea ecranului. Viteza traficului de date şi brandul sunt şi ele elemente importante. „Încercăm să avem mereu în portofoliu produsele pe care clienţii noştri şi le doresc. Vrem şi simţim în trendul vânzărilor o creştere a smartphone-urilor care permit viteză 4G la trafic de date.“ Ea a mai precizat că specificaţiile tehnice ale unor branduri renumite de smartphone-uri îmbinate cu dorinţa românilor de a plăti un preţ cât mai mic au condus la o sporire a vânzărilor de smartphone-uri brand propriu.