Business Hi-Tech

eMAG a înregistrat vânzări de patru ori mai mari la jante şi anvelope şi de două ori mai mari la biciclete, sere, mobilier de grădină şi fashion, în primele două săptămâni din luna aprilie

Mircea Tomescu, Chief Marketing Officer eMAG România, Ungaria şi Bulgaria.

Mircea Tomescu, Chief Marketing Officer eMAG România, Ungaria şi Bulgaria.

Autor: Alexandra Cepăreanu

22.04.2024, 17:59 26

Retailerul online eMAG a înregistrat vânzări de patru ori mai mari la jante şi anvelope şi de două ori mai mari la biciclete, sere, mobilier de grădină, dar şi fashion, în primele două săptămâni din luna aprilie, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat. De asemenea, vânzările de articole pentru sporturi cu rachete şi sporturi de apă au crescut cu 15%, iar creşteri similare au înregistrat saltelele pentru exerciţii şi articole pentru pescuit, la fel şi pentru categoria fashion, în special încălţăminte sport atât pentru copii cât şi pentru adulţi.

„Primele două săptămâni din aprilie arată un apetit crescut în rândul clienţilor pentru amenajarea spaţiului exterior şi pentru activităţi în aer liber şi călătorii, pe lângă cumpărăturile tradiţionale pe care le fac în apropierea sărbătorilor Pascale. Ei au folosit fiecare eveniment de shopping pentru a cumpăra cele necesare la preţuri cât mai bune, accesând ofertele promoţionale, dar şi posibilitatea de a-şi finanţa cumpărăturile în rate, într-o perioadă când listele de cumpărături sunt mai lungi. De altfel, în această perioadă au posibilitatea de a accesa atât soluţiile de plată în patru rate sau la 30 de zile puse la dispoziţie de eMAG, cât şi finanţarea în 12 rate oferită de HeyBlu, la o dobândă promoţională”, a spus Mircea Tomescu, Chief Marketing Officer eMAG România, Ungaria şi Bulgaria.

Articolele pentru curăţenia casei nu lipsesc nici ele din topul celor mai vândute categorii din această perioadă, înregistrând creşteri de peste 10%, au mai transmis reprezentanţii eMAG.

În top-ul produselor cu vânzări în creştere în primele două săptămâni ale lunii aprilie se regăsesc motocoase electrice, cositoare, mobilier de grădină, furtunuri de grădinărit, piscine şi accesorii pentru piscină, aspersoare, fântâni de grădină, aparate de aer condiţionat, biciclete, vehicule electrice şi articole de fashion.

„Cu o lună înainte de Paşte, clienţii eMAG adăugaseră cu 20% mai multe produse în Favorite comparativ cu luna anterioară, semn că se pregăteau din timp şi aşteptau cel mai bun moment de shopping.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO