Business Hi-Tech

Estimare: piaţa de publicitate online a crescut în 2010 cu 36%, la 24 mil. euro

Autor: Adrian Stefan Seceleanu

02.06.2011, 23:30 159

Bugetele alocate de companii pentru publicitatea online aucrescut cu 36% anul trecut comparativ cu 2009, până la 24 mil.euro, potrivit unei estimări a agenţiei HyperActive. Companiile dindomeniul telecom sunt investitorii numărul 1 în advertisinguldigital, atât în 2009, cât şi în 2010, urmate de domeniul bancar şiautomotive, a declarat Alex Vişa, Managing, PartnerHyperActive.

Potrivit aceleiaşi surse, în 2010 valoarea totală a pieţei demarketing digital în România a fost între 36 şi 38 milioane deeuro. "Pentru acest an ne aşteptăm la o creştere cu 20% a pieţei dedigital marketing din România şi estimăm că investiţiile înpublicitatea digitală vor reprezenta 11% din totalul bugetelormedia", a estimat Vişa.

Potrivit unui alt studiu, realizat de IAB România şiPricewaterhouseCoopers România, piaţa locală de publicitate onlinea crescut în 2010 cu 32%, la 86 mil. lei (20,4 mil. euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO