Bugetele alocate de companii pentru publicitatea online aucrescut cu 36% anul trecut comparativ cu 2009, până la 24 mil.euro, potrivit unei estimări a agenţiei HyperActive. Companiile dindomeniul telecom sunt investitorii numărul 1 în advertisinguldigital, atât în 2009, cât şi în 2010, urmate de domeniul bancar şiautomotive, a declarat Alex Vişa, Managing, PartnerHyperActive.
Potrivit aceleiaşi surse, în 2010 valoarea totală a pieţei demarketing digital în România a fost între 36 şi 38 milioane deeuro. "Pentru acest an ne aşteptăm la o creştere cu 20% a pieţei dedigital marketing din România şi estimăm că investiţiile înpublicitatea digitală vor reprezenta 11% din totalul bugetelormedia", a estimat Vişa.
Potrivit unui alt studiu, realizat de IAB România şiPricewaterhouseCoopers România, piaţa locală de publicitate onlinea crescut în 2010 cu 32%, la 86 mil. lei (20,4 mil. euro).
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels