Business Hi-Tech

Lunga aşteptare, nemulţumirea clienţilor operatorilor telecom

12.07.2010, 23:35 36

AngajaŢii operatorilor de telecom locali care sunt incapabili săofere rapid răspunsuri relevante la întrebările clienţilorreprezintă unul dintre motivele cel mai des invocate de consumatorila întreruperea contractelor cu o companie de telecom, potrivitunui studiu realizat de compania de analiză GfK.
"Atunci când furnizorul este contactat pentru depunerea uneireclamaţii, cuvântul de ordine este timpul. Pe oameni îinemulţumeşte cel mai mult în astfel de cazuri existenţa unui timpmare de aşteptare până la preluarea de către un consultant şi lipsapromptitudinii în rezolvarea problemei", potrivit GfK.
Aproape jumătate dintre clienţii operatorilor de comunicaţii (44%)nemulţumiţi de personalul companiilor au renunţat să mai foloseascăfurnizorul respectiv sau să achiziţioneze serviciile acestuia, iar72% au împărtăşit experienţa negativă şi altora.
Unul dintre principalele efecte psihologice ale perioadei de crizăeste acela că oamenii au devenit mai precauţi în procesul deachiziţie şi tind să ceară opinia celor din jur mai mult decât pânăacum, înainte de a cumpăra ceva, spune Oana Neacşu, cercetător alGfK România. GfK România face parte din grupul GfK, una dintre celemai mari organizaţii de cercetare de piaţă din lume.
Rezultatele celui mai recent studiu Omnibus realizat de GfK Româniaarată că în ultima jumătate de an o treime dintre români au intratîn contact direct cu furnizorii de servicii de telefonie, internetsau TV, sunând sau trecând pragul magazinelor acestora.
Compania are peste 150 de sucursale în 100 de state.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO