Business Hi-Tech

Ovidiu Ghiman, director de strategie în Romtelecom: acum televiziunea, nu telefonia fixă, este serviciul de bază în telecom

 Ovidiu Ghiman, director de strategie în Romtelecom: Să recunoaştem, lumea telecomunicaţiilor fixe nu mai este a cea a telefoniei fixe

Foto: Silviu Matei

Autor: Gabriel Razi, Andreea Mioara Neferu

14.06.2012, 11:55 1293

Romtelecom a fost nevoit să se adapteze în ultimii ani la cerinţele economiei şi ale consumatorilor.Vorbim despre o piaţă în care revoluţia tehnologică este un mod de a face business, investim zilnic în tehnologii inovative. Vorbim despre o piaţă extrem de competitivă, poate cea mai competitivă, afirmă Ovidiu Ghiman, director executiv strategie şi comercial rezidenţial Romtelecom, la conferinţa "Cei mai importanţi jucători din economie", organizată de Ziarul Financiar.

Vorbim despre o tranziţie continuă a clienţilor pe care îi avem, de la vechi servicii la noi servicii. Clienţii tradiţionali ai Romtelecom migrează de la voce serviciul clasic, la televiziune.

S-a discutat foarte mult timp că piaţa de telecon este aglomerată, cu foarte multe oferte. Am lansat în acest context pachete personalizate, care au fost un driver important, s-a văzut imediat atât în venituri cât şi în profituri. Am văzut că au crescut încasările de la clienţI deja existenţi. Jumătate din clienţii noştri folosesc două servicii.

În vremuri grele nu avem neapărat luxul de a avea atenţia clienţilor, întrebarea rămâne cum le putem face viaţa mai uşoară. Am dezvoltat canalul de vânzări online, care reprezintă 5% din vânzările totale. Lucrăm la optimizarea acestu canal.

Trebuie să recunoaştem că lumea telecomunicaţiilor nu mai este cea a telefoniei fixe. Acum televiziunea este serviciul de bază.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO