Business Hi-Tech
Platforma Glami.ro estimează că va genera venituri de 4 milioane de euro pentru retailerii locali de modă
Andreea Paleologu, country manger pentru Glami în România: Partenerii noştri se pot înregistra cu magazinele lor pe platforma Glami.ro fără niciun cost suplimentar şi fără alte comisioane
În prezent, pe platforma Glami se regăsesc aproape 170.000 de produse de la peste 2.400 de branduri.
Compania Fashion Inspiration Group, de origine cehă, a lansat săptămâna trecută şi în România platforma online glami.ro dedicată retailerilor de modă, prin intermediul căreia aceştia şi-ar putea creşte vânzările locale agregate cu circa 4 mil. euro în decurs de un an - până la jumătatea anului viitor. Platforma este de fapt un catalog online care reuneşte articole de modă de la o serie de branduri şi retaileri de modă.
„Până la sfârşitul anului, am previzionat venituri pentru partenerii noştri de până la 2 mil. euro. Exponenţial, ne dorim să dublăm, poate chiar să triplăm această cifră până la sfârşitul trimestrului al doilea din 2018“, a declarat pentru ZF Andreea Paleologu, country manger pentru Glami în România. Platforma Glami.ro este practic un nou canal de promovare în mediul online pentru brandurile şi retailerii de fashion, acestea putând accesa astfel o serie de clienţi noi. „Glami conectează pasionaţii de fashion cu brandurile de modă. Este o platformă în care «shopping-ul» online instant se împleteşte cu conţinutul editorial inspiraţional, publicat direct pe site şi pe canale «social media» dedicate. Mizăm pe atragerea celor mai bune oferte de la branduri de modă pe care românii le cunosc, cât şi de la branduri cu potenţial, cunoscute mai mult în afara României“, a completat ea.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Exclusiv ZF. Americanii de la PDQ au plătit peste 20 mil. euro pentru achiziţia start-up-ului de cybersecurity CODA Intelligence din Timişoara
-
Testul Bursei de Valori în 2024: Cehii de la Premier Energy vor să ridice până la 180 mil. euro de la investitori într-o săptămână. Din 8 mai până pe 15 mai Premier Energy derulează o ofertă de listare cu acţiuni la BVB la o evaluare de până la şapte ori profitul net pe 2023. Promisiune de plată a unor dividende între 30% şi 70% din profitul net consolidat
-
Rebranding: Clinicile stomatologice Dr. Leahu preiau numele acţionarului majoritar şi devin Regina Maria Dental Clinics
-
Criboser din Oradea, al doilea cel mai dinamic transportator rutier de mărfuri: „Am mai cumpărat 20 de camioane şi aducem mărfuri din Belgia, Germania şi Olanda“
-
Szabolcs Nemes, Roland Berger România: Fondurile locale de investiţii sunt mai interesate de achiziţii decât de exit-uri în 2024. În 2023, fondurile de private equity active în România au făcut 13 achiziţii (fără add-on-uri) şi şapte exit-uri
-
Producătorul lactatelor Monor a avut afaceri mai mari cu 19% în 2023 şi a ajuns la 250 mil. lei
-
9 mai. La mulţi ani, Europa din ţara extremelor! Locul României în UE în 15 indicatori: Suntem pe primul loc în UE la studierea limbilor străine, dar şi la ponderea tinerilor care nici nu învaţă şi nici nu muncesc. Avem unul dintre cele mai mici costuri cu forţa de muncă, dar şi una dintre cele mai mari rate ale şomajului în rândul tinerilor
-
Adrian Vasilescu, BNR: Istoria este de partea popoarelor educate
-
Dolarul încă nu are rival, iar puterea monedei americane creează haos şi nesiguranţă. Pe pieţe se speculează că pentru a stopa prăbuşirea yenului, ajuns la minimul ultimilor 34 de ani, banca centrală a Japoniei a ars din rezerve aproape 60 de miliarde de dolari săptămâna trecută
-
Consumul îşi revine şi promite să sprijine PIB-ul, cum a făcut-o de atâtea ori
-
Ce soluţii găsesc companiile la lipsa de personal? Firmele îşi pregătesc pe cont propriu viitorii angajaţi
-
ZF 15 minute cu un antreprenor. Andrei Pădurean, acţionar la Uniconf: Produsele sub mărcile private ale retailerilor au un nivel de preţ cu circa 30% mai mic, iar calitatea este comparabilă cu cea a produselor naţionale. Asta explică de ce tendinţa consumatorului final este de a cumpăra mai mult marca privată
-
Afaceri de la Zero. Cum au crescut. Roxana Mihai a dus gelateria DolciConi în inima Capitalei, lângă Universitate şi are planuri de extindere. „Faptul că este o afacere de familie ne-a ajutat foarte mult să rezistăm“
-
ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Matt David, Dan Air: Nu revenim la Braşov, dar creştem în Bacău şi Bucureşti
-
ZF Economia Verde. ONG-ul de mediu EFdeN lucrează la un concept de staţie smart de autobuz. „Astfel de staţii pot fi şi un instrument bun de măsurare a calităţii aerului“. Primele staţii vor fi montate în această vară în apropierea mallului Promenada din Craiova.
-
Iaşi te inspiră!, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Cristian Hadji-Culea, Teatrul Naţional Iaşi: „De la un grad de ocupare al sălilor de 50% în cel mai bun caz, am ajuns să avem spectacole cu casa închisă şi am dublat veniturile până la aproape 2 milioane de lei“
-
Produsele „buy now, pay later“ câştigă popularitate în Europa, dar americanii ne arată care sunt neajunsurile acestora