HTC, producătorul taiwanez de telefoane mobile, a înregistrat a doua scădere trimestrială consecutivă a profitului, lansarea noului model One nereuşind să crească vânzările, scrie Bloomberg. Profitul net a scăzut în al doilea trimestru cu 83% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 42 milioane dolari, potrivit datelor preliminare ale companiei taiwaneze.
HTC a lansat modelul One în SUA în aprilie, aceeaşi lună în care Samsung a început vânzările smartphone-ului Galaxy S4. HTC a pierdut teren în faţa Samsung pentru că nu a lansat modelul One în februarie din cauza lipsei unor componente pentru camera foto a telefonului, care a dus la întârzierea livrărilor.
Noile strategii de marketing şi schimbările din management ar putea ajuta compania să îşi reconstruiască brand-ul, după ce aceasta a coborât pe locul nouă într-un top la nivel mondial, după producătorii chinezi ZTE şi Huawei.
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 08.07.2013
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels