Business Hi-Tech

Retailerul online evoMag şi-a dublat vânzările de produse destinate întreţinerii sănătăţii şi estimează o creştere de 50% a acestora până la finalul anului

Retailerul online evoMag şi-a dublat vânzările de...

Autor: Cristina Bellu

23.01.2019, 11:00 111

Retailerul IT online evoMAG, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţă, a înregistrat de la începutul anului o dublare a vănzărilor de produse destinate întreţinerii sănătăţii şi estimează o creştere cu 50% a acestora până la finalul anului.

„Estimăm pentru această perioadă o dublare a vânzărilor de produse din categoria sport & fitness, iar pentru întreg anul o creştere cu 50%. În prezent avem în categorie circa 8.600 de repere şi intenţionăm să mai adăugăm peste 2.500 de produse noi.”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO