Business Hi-Tech

Samsung atacă o nouă piaţă, pe care vrea să devină lider în 2016

Sorin Manea, şeful diviziei enterprise a Sam­sung Electronics România:

Ne dorim ca anul acesta să câştigăm o cotă de piaţă importantă, iar într-un orizont de timp de doi ani să ajungem numărul unu pe piaţa de SSD-uri.

Sorin Manea, şeful diviziei enterprise a Sam­sung Electronics România: Ne dorim ca anul acesta să câştigăm o cotă de piaţă importantă, iar într-un orizont de timp de doi ani să ajungem numărul unu pe piaţa de SSD-uri.

Autor: Ioana Nita

13.05.2015, 00:08 452

Anual în România se cumpără echipamente de stocare SSD în valoare de 20 mil. euro.

Samsung Electronics România, subsidiara locală a producătorului sud-coreean de electronice, a intrat anul acesta pe o nouă piaţă - cea a memoriilor de stocare de date, pe care ţinteşte să ajungă lider în decurs de doi ani.

Compania este deja numărul unu pe piaţa locală de dispozitive mobile, având o cotă de circa 25% pe segmentul de tablete din punct de vedere valoric şi de peste 40% pe segmentul de smartphone-uri, dar şi pe întreaga piaţă de telefoane mobile.

„Începând de anul acesta Samsung România aduce în mod oficial pe piaţă unităţile de tip SSD şi cardurile de memorie micro SD. Am hotărât să aducem şi gama de SSD-uri în România pentru că există o nevoie pe piaţă. Pe plan local, piaţa de SSD-uri se ridică la circa 20 de milioane de euro, iar cea a cardurilor de memorie este estimată la 2 milioane de euro“, a declarat pentru ZF Sorin Manea, şeful diviziei enterprise din cadrul Sam­sung Electronics România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO