Business Hi-Tech

Televizoarele cu plasma maresc castigurile Matsushita

28.07.2006, 19:25 15

Matsushita, producator de electronice si produse IT&C ce detine brand-ul Panasonic, a raportat pentru perioada aprilie-iunie un profit operational de 65,12 mld. yeni (442 mil. euro), in crestere cu 41,5% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand a inregistrat un profit de 46,02 mld. yeni (313 mil. euro), scrie presa internationala. Vanzarile au crescut in cel de-al doilea trimestru al acestui an cu 4,3%, atingand valoarea de 18,3 mld. dolari (14,5 mld. euro). Compania este cel mai mare producator de televizoare cu plasma, concurand cu Samsung Electronics si LG Electronics. In ciuda scaderii preturilor intregii game de televizoare plate, Matsushita intentioneaza sa compenseze printr-un volum mai mare de vanzari, crescand productia de ecrane cu plasma cu 50%. Compania doreste pentru acest an dublarea vanzarilor la 4 milioane de unitati. Oficialii companiei au declarat in luna martie ca si-au propus intr-un an sa atinga un profit operational de aproximativ 450 mld. yeni (3 mld. euro), valoarea fiind sub predictia de 488,6 yeni (3,3 mld. euro) a specialistilor. Matsushita a prezentat saptamana trecuta patru modele de televizoare high-definition cu plasma, o provocare adresata competitiei, precum Sharp, companie ce si-a prezentat prorpia varianta de HDTV drept varful competitiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO