ZF 24

Tiberiu Pop, cel.ro: Nu adăugăm mâncare sau haine în ofertă, dar vom migra spre un mall online

Tiberiu Pop, cel.ro: Nu adăugăm mâncare sau haine în...

Autor: Adrian Seceleanu

16.09.2013, 00:08 558

Retailerul online de produse IT&C cel.ro, cu afaceri de aproape 20 mil. euro în 2012, are în plan să listeze în ofertă şi produse vândute de alte companii, după un model deja utilizat pe piaţa locală de companii precum eMag sau koyos.ro, transformându-se astfel într-un „mall online“, a declarat pentru ZF Tiberiu Pop, director general şi proprietar al Corsar Online, compania care administrează magazinul.

„Vom urma şi noi tendinţa ce se manifestă în online de a migra către un mall online, dar doar atâta timp cât vom găsi parteneri de încredere şi care se pot ridica la standardele impuse de noi legate de calitatea produselor, stocuri şi timpul de livrare. În momentul de faţă nu avem în plan adăugarea de mâncare sau fashion pentru că nu există niciun partener viabil în acest sens, iar resursele de care dispune cel.ro pentru a gestiona singur aceste categorii sunt limitate“, a declarat Pop.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24