Business Hi-Tech

Twitter numeşte primul director comercial

Twitter numeşte primul director comercial

Autor: Cătălina Butan

28.08.2013, 15:44 171

Twitter l-a angajat pe fostul director al companiei Ticketmaster să conducă departamentul de comerţ online, în măsura în care compania se concentrează tot mai mult pe acest segment, intenţionând să încheie parteneriate cu retaileri şi companii de publicitate pentru a atrage atenţia cumpărătorilor, scrie Financial Times.

Nathan Hubbard, care a ocupat poziţia de director executiv la compania de vânzări de bilete Ticketmaster din 2010, va începe în această săptămână munca la Twitter. El îi va reporta lui Adam Bain, care ocupă funcţia de director al departamentului de venituri.

Numirea lui Hubbard în poziţia de director comercial face parte din încercările Twitter de a “debloca” un alt segment care ar putea aduce venituri companiei, într-o perioadă în care pare un candidat tot mai bun la listarea pe bursă, care ar putea avea loc anul viitor.

Deşi doar câţiva retaileri au avut succes în vânzarea de produse şi servicii prin intermediul reţelelor de socializare, companii precum Twitter sau Facebook văd în acest segment o oportunitate, căutând să lucreze alaturi de companii de publicitate pentru a găsi noi metode de promovare şi vânzare a produselor online.

Facebook testează de asemenea noi aplicaţii pentru vânzarea produselor online. Compania a lansat recent un sistem care facilitează plata online de pe dispozitivele mobile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO