Business Hi-Tech

UPC a ajuns la 100.000 de abonati pe televiziunea digitala prin cablu

UPC a ajuns la 100.000 de abonati pe televiziunea digitala prin cablu
10.12.2008, 18:09 38

UPC, unul din cei mai mari jucatori de pe piata locala telecom, a castigat in acest an peste 60.000 de clienti pe serviciul de televiziune digitala prin cablu, ajungand astfel la un portofoliu de 100.000 de abonati.

UPC ofera serviciul de televiziune digitala prin cablu in cele mai importante 23 de orase din tara, printre care Bucuresti, Constanta, Iasi, Cluj-Napoca, Timisoara, Botosani, Ploiesti, Suceava.
"Toate pachetele beneficiaza de caracteristici precum ghidul electronic al programelor, canale digitale de radio, control parental, imagine si sunet la o calitate superioara fata de transmisia analogica, cu instalare usoara care nu presupune antena de satelit. Televiziunea digitala este disponibila si in pachete 2Play (impreuna cu serviciul de telefonie fixa) sau in pachete 3Play - care contin pe langa televiziune digitala si telefonie fixa si internet de mare viteza", conform reprezentantilor UPC Romania.
La finele lunii septembrie, UPC Romania avea mai multi clienti pe televiziunea digitala prin cablu decat subsidiara UPC din Ungaria. UPC inregistreaza cel mai mare numar de clienti pentru serviciul de televiziune digitala prin cablu in Cehia, unde compania avea la finele lunii septembrie 231.500 de clienti. Numarul total de clienti ai acestui serviciu inregistrat in Europa de UPC era de peste 1,7 milioane de abonati la finele celui de-al treilea trimestru din 2008.
Cei mai mari concurenti ai UPC in Romania sunt RCS&RDS si Romtelecom. RCS&RDS a preluat in acest an de la UPC pozitia de lider pe piata de cablu TV si este numarul unu si pe pietele de televiziune prin satelit si acces la internet.
Romtelecom este numarul doi pe televiziunea prin satelit si serviciile de acces la internet si cel mai mare jucator de pe piata locala de telefonie fixa.
De la intrarea pe piata romaneasca, in 1992, UPC a investit peste 600 de milioane de dolari.
In primele noua luni ale anului, veniturile UPC Romania au scazut cu 4,7%, la 169,3 milioane de dolari, in conditiile in care numarul de clienti s-a redus cu aproape 6% fata de luna septembrie a anului trecut, determinat de pierderea a 15% din abonati pe segmentul televiziunii prin cablu analog.
Liberty Global furnizeaza servicii video, voce si acces la internet pentru 16 milioane de clienti din 17 tari.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO