Business Hi-Tech

Wall-Mart intra in razboiul pentru veniturile din vanzarea de filme online

07.02.2007, 17:46 57

Wall-Mart, cel mai mare retailer din lume, a anuntat ieri ca va lansa un parteneriat cu toate cele sase mari studiouri de la Hollywood - Walt Disney, Warner Brothers, Paramount, Sony, 20th Century Fox si Universal - pentru a vinde filme digitale si show-uri tv pe propriul site, scrie New York Times. Acordul lanseaza Wal-Mart in competitie cu site-uri cu experienta pe acest segment de piata, precum Amazon.com, CinemaNow si iTunes, iar inclinatia retailer-ului pentru reducerile de preturi ar putea contribui puternic la scaderea costurilor download-ului digital. Preturile de download vor fi de 12,88-19,88 $ (9,95-15,36 euro) in ziua lansarii filmului, in timp ce pentru filmele mai vechi si show-uri tv va fi perceputa o taxa de 7,5 $ (5,8 euro) si, respectiv, 1,96 $ (1,5 euro) per episod. Managerii Wall-Mart considera ca pentru a fi considerat un succes, serviciul de download nu trebuie doar sa-si concureze cu succes rivalii online, ci si sa atraga cumparatorii in cele 4.000 de magazine clasice pe care le detine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO