Business Internaţional

Cine este fostul inginer al Tesla care a câştigat un milion de dolari în doar trei luni, cu ajutorul unui remediu pentru mahmureală ce a fost deja aprobat de autoritatea medicală din SUA

Cine este fostul inginer al Tesla care a câştigat un...

Autor: Alex Ciutacu

29.12.2017, 11:17 1792

Au trecut trei luni de când Sisun Lee s-a ales cu un start-up „fierbinte”, care produce un remediu împotriva mahmurelii. Băutura se numeşte Morning Recovery, potrivit Business Insider.

Imaginaţi-vă ce s-ar întâmpla dacă aţi pune bazele unui start-up care produce un remediu pentru mahmureală. Start-up-ul ajunge să aibă atât de mult succes, câştigând 1 milion de dolari în primele trei luni, încât trebuie să renunţi la jobul plătit cu mii de dolari în cadrul companiei Tesla. Apoi, cum ar fi dacă aţi fi în situaţia de a fi dat afară din ţară de administraţia Trump din cauza originii canadiene pe care o aveţi.

Aceasta este povestea vieţii lui Sisun Lee şi a companiei sale Morning Recovery.

În luna iulie, Lee doar ce demisionase de la locul de muncă pe care îl iubea la Tesla, încercându-şi norocul cu un start-up. Niciodată nu a intenţionat să fie fondatorul unui start-up. El era într-o căutare personală încercând să îşi obţină pentru el un stoc de băuturi care pot remedia mahmureala, soluţie ce a aflat că există în cadrul unei vizite în Coreea de Sud, o ţară ce iubeşte petrecerile.

„S-au întâmplat foarte multe între timp”, a declarat Lee pentru Business Insider.

După mai multe încercări ratate de a importa din Coreea băutura, Lee a descoperit munca doctorului Jing Liang, o cercetătoare de la USC care a publicat mai multe lucrări cu privire la efectele benefice ale tratamentelor pe bază de plante. Aceasta a fost de acord să devină consilierul său şi l-a ajutat să-şi creeze propriul remediu pentru mahmureală, utilizând ingrediente aprobate de FDA, bazându-se pe ingredientul principal al băuturii coreene.

Lee a testat eficienţa produsului pe prietenii săi de la Tesla şi pe prieteni de la fostul său loc de muncă, Facebook. Aceştia au iubit produsul atât de mult încât Lee a încercat să contracteze o fabrică coreeană, în ideea de a produce un stoc destul de mare pentru a-şi susţine ecosistemul de prieteni. Cineva a aflat de proiect, l-a postat pe platforma Product Hunt, iar de acolo a avut un succes enorm. Dintr-odată, mii de oameni îl contactau pe Lee încercând să obţină produsul său.

A strâns bani de la Slow Ventures, 500 Startups şi Strong Ventures pentru a-şi finanţa prima serie de producţie, a adăugat o listă de aşteptare la website-ul băuturii, iar 30.000 de oameni s-au înscris pe ea.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO