Business Internaţional

Internetul musca din vanzarile de publicitate ale ziarelor americane

22.11.2007, 16:41 11

Vanzarile de publicitate ale ziarelor americane au scazut cu aproximativ 7,4% in cel de-al treilea trimestru, din cauza cresterii extrem de mari a segmentului de publicitate pe internet, titreaza cotidianul New York Post. Conform statisticilor furnizate de catre Newspaper Association din Statele Unite, in cel de-al treilea trimestru cheltuielile cu publicitatea alocate pentru segmentul print au scazut cu 9%, atingand nivelul de 10,1 miliarde de dolari. In cadrul acestui segment de publicitate, cea mai mare scadere au inregistrat-o reclamele la imobiliare, de peste 24,4%. Scaderi au inregistrat si celelalte doua segmente majore de publicitate print: segmentul de mica publicitate a inregistrat o scadere de 19,7%, iar cel auto de aproximativ 17,7%. Scaderea numarului de reclame la imobiliare este cauzata intr-o oarecare masura si de criza sectorului imobiliar din Statele Unite. Insa scaderea atat de mare a segmentului de publicitate se datoreaza in cea mai mare masura cresterii segmentului de publicitate pe internet.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO