Business Internaţional

Nestle se extinde in SUA prin achizitia de 5,5 mld. dolari a Gerber

13.04.2007, 20:25 10

Compania Nestle, cel mai important grup alimentar la nivel mondial, va cumpara de la producatorul de medicamente Novartis divizia de alimente pentru bebelusi Gerber pentru 5,5 miliarde de dolari (4 mld. euro), castigand astfel un loc important pe piata americana de alimente pentru nou-nascuti, scrie Bloomberg. Astfel, compania Nestle va adauga propriei unitati de alimente o cifra de 1,6 mld. dolari (1,19 mld. euro) constand in vanzarile anuale ale producatorului Gerber. Producatorul alimentelor pentru nou-nascuti Neslac si Good Start a cheltuit anul trecut aproape 4 miliarde de dolari (2,9 mld. euro)pentru achizitia de marci alimentare care au inregistrat cresteri promitatoare, inclusiv marcile Jenny Craig si divizia Novartis care produce alimente pentru convalescenti. "Pentru compania Nestle este un pas bun. Astfel, cei de la Nestle isi consolideaza principalele competente, iar 5,5 mld. dolari nu e o suma atat de mare", spune Tilo Wannow, analist la banca BHF din Frankfurt.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO