Business Internaţional

Producătorul jocului "Candy Crush", prezent şi în România cu o divizie, vrea să atragă 500 milioane de dolari prin listarea la New York

Producătorul jocului "Candy Crush", prezent şi în...

Autor: Vlad Popescu

18.02.2014, 14:31 147

Cum îşi „răsfaţă“ dezvoltatorul jocurilor Candy Crush angajaţii din România

King, înregistrată la Dublin, nu precizează în documentaţia preliminară pentru oferta publică iniţială numărul de acţiuni care urmează să fie flotate, nici banda indicativă de preţ, notează New York Times. Suma de 500 milioane de dolari a fost utilizată pentru calculul comisionului de înregistrare a dosarului.

Candy Crush este cel mai popular joc al companiei, având în medie 93 milioane de utilizatori pe zi.

Compania a precizat că a înregistrat anul trecut un profit de 568 milioane de dolari şi venituri de 1,8 miliarde de dolari.

Intermediarii principali ai listării sunt băncile de investiţii JPMorgan Chase, Credit Suisse şi Bank of America Merrill Lynch.

King Digital Entertainment este înregistrată la Dublin şi are sediul la Londra. Jocul Candy Crush a fost lansat în aprilie 2012 pe Facebook şi a devenit una dintre cele mai populare aplicaţii pe iPhone şi Android.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO