A investit 300.000 € într-o franciză de bucătării din Belgia

9 nov 2015 Autor: Corina Mirea

Cristian Ţepelea, consultant şi antreprenor „de meserie“, a adus la finalul lunii octombrie pe piaţa locală brandul de bucătării Ixina din Belgia. Magazinul Ixina Lakeview, amplasat pe strada Barbu Văcărescu din Capitală, l-a costat pe antreprenor peste 300.000 de euro.

„Ixina este un brand care comercialiează soluţii complete pentru bucătărie, în principal mobilă fabricată în Germania pe comandă, dar şi electrocasnice şi obiecte sanitare. Practic, clientul vine în magazin, ne spune un buget în care trebuie să ne încadrăm şi noi îi arătăm o singură dată variantele cele mai ieftine de amenajare pe care le avem. Dacă lucrurile merg în linia pe care am plănuit-o, anul viitor ar trebui să ajungem la vânzări de un milion de euro“, spune Manuel Simulescu, general manager al Ixina şi fost group sales manager pe divia de maşini noi a Automobile Bavaria.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 03.11.2015

 
Cuvinte cheie:
Cristian Ţepelea
, investitie
, brand
, bucatarii
, Ixina
, Belgia
, Ixina Lakeview
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide