Companii

Azur majoreaza cu 50% productia de vopsea lavabila la fabrica din Timisoara

16.04.2007, 21:11 152

Compania Azur, producator de vopsele, subsidiara a ICC Industrie INC New York, intentioneaza ca anul acesta sa creasca cu aproximativ 50% productia de vopsele lavabile, pentru anul acesta investitiile in acest proiect de dezvoltare cifrandu-se la aproximativ 450.000 de euro. Vanzarile de vopsele lavabile reprezinta in acest moment aproximativ 20% din totalul cifrei de afaceri a companiei Azur. "Ca urmare a cresterii pietei in domeniu, anul trecut am dublat capacitatile de productie pentru vopselele lavabile, iar intentia noastra este sa avem o linie pentru vopselele de acest tip, pentru a putea sa ne pozitionam strategic pe aceasta piata", a declarat pentru ZF Transilvania Eugen Niculescu, marketing manager la Azur Timisoara. Anul trecut, compania a investit aproximativ 170.000 de euro in dezvoltarea capacitatilor de productie pentru vopselele lavabile.
Conducerea companiei estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de aproximativ 13,8 milioane de euro, valoarea reprezentand o crestere de 21% fata de 2006. "Pentru anul acesta ne-am propus sa crestem pe piata produselor decorative, fie ca vorbim de piata DIY (do-it-yourself - n.r.), fie ca vorbim de piata Professional. Anul trecut am lansat mai multe produse destinate acestor segmente, iar in 2007 vom pune accent pe consolidarea lor, ceea ce ne va aduce implicit o crestere pe piata produselor decorative", a mai declarat Eugen Niculescu.
Potrivit acestuia, anul 2007 reprezinta pentru Azur o provocare, in conditiile in care normele europene pentru constructii sunt dure si, in plus, noi jucatori din granitele Uniunii Europene isi fac aparitia pe piata si investesc foarte mult in promovare. In ultimii ani firma din Timisoara a inregistrat o evolutie constanta, determinata in principal de cresterea vanzarilor pe piata externa. Astfel, daca in 2003, exporturile Azur reprezentau doar 15% din totalul productiei, anul trecut, exportul a atins valoarea de 2,7 milioane de euro, adica 24% din totalul cifrei de afaceri. "Principalul obiectiv pentru acest an vizeaza extinderea pietei externe cu aproximativ 8% si cresterea cotei de distributie", a mai spus Niculescu. Potrivit acestuia, in prezent produsele Azur sunt prezente pe pietele din Germania, Franta, Ungaria si Serbia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO