Companii

Batoux, Coca-Cola: Prioritatea firmelor şi a guvernelor ar trebui să fie recâştigarea încrederii consumatorilor

Stephane Batoux, general manager al Coca-Cola HBC România şi Moldova: Primul lucru pe care ar trebui să-l faci dacă vrei o carieră internaţională este să iei o bursă. Eu aşa am început, eu am fost printre primii tineri care au prins „trenul“ Erasmus, în 1984. Am studiat în Marea Britanie şi aşa am simţit gus­tul  acestor «deplasări»

Stephane Batoux, general manager al Coca-Cola HBC România şi Moldova: Primul lucru pe care ar trebui să-l faci dacă vrei o carieră internaţională este să iei o bursă. Eu aşa am început, eu am fost printre primii tineri care au prins „trenul“ Erasmus, în 1984. Am studiat în Marea Britanie şi aşa am simţit gus­tul acestor «deplasări»

Autor: Mădălina Dediu Panaete

29.11.2013, 00:08 45

Stephane Batoux, general manager al Coca-Cola HBC România şi Moldova, cel mai mare producător de băuturi răcoritoare, spune că există toate criteriile de stabilitate macroeconomică pentru ca românii să-şi recapete încrederea în economie şi să reînceapă să consume, dar că acest lucru va dura maximum un an.

„Nu văd schimbări majore în 2014. Aş paria pe 2015 şi cred că acesta este anul în care PIB-ul României va continua să crească, dar va reveni şi încrederea consumatorilor, va creşte puterea de cumpărare, ceea ce va aduce consumatorii înapoi nu doar pe piaţa băuturilor răcoritoare, ci în toată piaţa“, a declarat Batoux într-un interviu acordat Ziarului Financiar.

Cum îşi pot recupera românii încrederea?

„Primul lucru este stabilitatea, atât politică, cât şi monetară. Vor să vadă că inflaţia este sub control, trebuie să vadă că moneda naţională este stabilă, că guvernul are grijă de finanţele ţării, că nu lasă deficitul să crească. Când ne uităm la mediul economic actual vedem că România le are pe toate şi este un lucru care vorbeşte de la sine: România este ţara cu cea mai mare creştere a PIB-ului din Uniunea Europeană (în primele nouă luni – n. red.).“

Batoux, care este de cinci ani în România, spune că în 2012 şi 2013 majoritatea companiilor şi-au resetat businessurile şi şi-au adaptat organizaţiile la noile condiţii de piaţă, dar că acum intră într-o nouă etapă de investiţii, iar acest lucru va aduce o creştere suplimentară în economie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24