Retailerul franco-belgian Cora, care a lansat la finalul anului trecut serviciul coradrive, ce permite clientului să îşi comande produsele necesare online şi să le ridice apoi de la magazin, a ajuns la circa două luni de la lansarea oficială la o medie de 22 de comenzi pe zi şi la un coş mediu în valoare de 220 de lei.
Planurile companiei pentru 2014 vizează creşterea numărului de comenzi de patru ori, însă reprezentanţii Cora nu dau detalii privind estimările viitoare pentru bonul mediu.
„În prezent avem 22 de comenzi pe zi, iar numărul este în continuă creştere, aşa că vrem până la finalul anului să ajungem la 90 de comenzi pe zi. Astăzi valoarea medie a coşului de cumpărături este de 220 de lei, mai mare decât valoarea medie a coşului din hipermarket“, spune Claudia Mirică, director al hipermarketului Cora Lujerului, unde a fost lansat primul drive. Potrivit datelor anunţate anterior de Cora, comanda pe online este de 2,2 ori mai mare decât în magazin în contextul în care coşul mediu de cumpărături în magazinul din Lujerului este de 100 de lei. Cora Lujerului este cel mai bun hipermarket al reţelei franco-belgiene care deţine pe piaţa locală 12 magazine cu afaceri de 1,8 mld. lei (407 mil. euro). Reprezentanţii Cora spuneau la lansarea serviciului drive că se aşteaptă ca acesta să reprezinte 5% din cifra de afaceri a magazinului Cora Lujerului în 2014, ceea ce înseamnă vânzări de 5 milioane de euro, potrivit estimărilor ZF.