„Pe termen mediu avem ambiţia să deschidem magazine noi în România, Austria şi în alte oraşe din ţările din Europa Centrală şi de Est. Avem deja (pe lângă noul magazin din Viena - n.red.) primul nostru Heidi ChocoWorld în Pantelimon, o unitate lângă fabrică. Am deschis şi un shop in shop în Băneasa. Validăm diverse idei şi concepte (...).“
Heidi Chocolat, companie controlată de familia austriacă Meinl prin intermediul vehiculului de investiţii Kex Confectionery, dezvoltă brandul ro-mânesc de ciocolată Heidi pe pieţele externe prin magazine monobrand, primul pas fiind făcut în Viena, unde un astfel de spaţiu a fost deschis pe Mariahilfer Strasse, principala arteră de shopping din oraş.
„Heidi merge la nivel internaţional! Compania (mamă - n.red.) deja opera un lanţ de magazine de ciocolată în Austria, însă sub un brand secundar. Pe unul dintre acestea a decis să îl transforme în primul magazin Heidi, ce este amplasat pe Mariahilfer Strasse, cea mai lungă arteră de cumpărături din Europa, ce primeşte peste 17 milioane de vizitatori anual“, spune Peter Mueller, CEO al Heidi Chocolat.