Companii

Campofrio are un buget de promovare cu 25% mai mare

16.02.2007, 16:11 16

Campofrio, unul dintre principalii jucatori de pe piata locala de mezeluri, a investit anul trecut aproximativ 5 milioane de euro (suma calculata la rate-card) in promovare, cu 40% mai mult decat in 2005.
"Anul acesta, vom investi cu 25% mai mult in campaniile de promovare decat in 2006", a declarat Ovidiu Wencz, directorul general al Tabco-Campofrio.
Reprezentantul Campofrio a declarat ca desi compania estima pentru 2006 obtinerea unei cifre de afaceri de 40 de milioane de euro, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de doar 35 mil. euro, in crestere cu 10% fata de 2005.
"Anul trecut am inregistrat o cifra de afaceri mai mica decat am prognozat deoarece pe parcursul anului am schimbat strategia companiei. Am preferat sa avem o profitabilitate mai mare, in locul unei cote de piata mai mari", a spus Wencz.
Valoarea investitiilor pe care compania le va face in 2007-2008 se ridica 15 mil. euro, suma care va fi directionata in construirea unei noi fabrici.
"Investitiile vor fi asigurate atat din fonduri de la compania-mama, cat si din fonduri proprii", a declarat directorul general al companiei.
Campofrio produce in acest moment in fabrica pe care o detine in Tulcea circa 14.000 de tone de preparate din carne anual. Cea de-a doua fabrica a companiei, care va fi situata in afara Bucurestiului, in apropiere de Buftea, va avea o suprafata de 8.000 de metri patrati si o capacitate de productie de 22.000 de tone anual, adica o medie de 100 de tone pe zi.
In urma disparitiei de pe piata a mai multor companii mici si mijlocii din industria preparatelor din carne, marii jucatori isi cresc capacitatile de productie pentru acoperirea necesarului din piata si pentru cresterea cotei de piata pe care o detin.
Anul trecut, compania Aldis, detinuta de familia Naghi, a majorat productia fabricii din Calarasi la 100 de tone pe zi, fata de 80 de tone pe zi, cat inregistra in 2005. Angst, un alt producator important de pe piata produselor procesate din carne, detine la randul sau o fabrica in Buftea, a carei capacitate totala de productie poate ajunge la 100 de tone pe zi. Reprezentantii companiei intentioneaza sa mai investeasca anul acesta 3 milioane de euro in deschiderea unei alte unitati de productie, tot in Buftea.
Capacitatea actuala de productie detinuta de producatorul Cris-Tim depaseste 150 de tone pe zi, reprezentantii companiei intentionand sa creasca aceasta valoare la 300 de tone pe zi pana in 2010.
Directorul general al Tabco-Campofrio estimeaza ca anul trecut piata produselor procesate din carne a fost de circa 750 mil. euro, fata de doar 600 de milioane de euro cat era in 2005. Tabco-Campofrio este printre putinele companii multinationale prezente pe piata, majoritatea businessurilor din industria mezelurilor fiind dezvoltate de antreprenori locali.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO