Companii

Care este agenţia de turism care vinde toate biletele la meciurile naţionalei de fotbal?

Autor: Mirabela Tiron

05.09.2011, 15:14 3085

Firma Danco Pro Communication din Bucureşti, cu afaceri de 38,6 milioane de lei (9,1 milioane de euro) şi un profit de 174.000 de lei (41.000 euro) anul trecut din activităţi de turism vinde toate biletele la meciul Franţa-România, care va avea loc marţi pe noul stadion National Arena.

Mai mult, această agenţie de turism vinde şi biletele la meciurile naţionalei în străinătătate, în urma unui parteneriat cu Federaţia Română de Fotbal (FRF).

"În urmă cu patru ani am participat la o licitaţie a FRF pe care am câştigat-o. De atunci vindem biletele la toate meciurile naţionalei de fotbal. Nu ştiu dacă vom vinde şi biletele la alte meciuri care se vor juca pe National Arena, joi vom discuta cu FRF", a declarat Florin Leonte, vice-preşedintele companiei Danco Pro Communication, care are 22 de angajaţi. El nu a precizat ce contribuţie au biletele la meciuri în vânzările totale ale agenţiei de turism.

Acţionarii companiei Danco Pro Communication sunt Daniel Cornel Rodea, cu un pachet de 90%, şi Daniela Rodea cu 10%.

Firma Danco Pro Communication are mai multe contracte semnate cu statul.

Anul acesta, compania a câştigat un contract cu Inspectoratul General al Poliţiei Române, pentru furnizarea de servicii de transport aerian în valoare de 339.000 de lei (80.700 euro). Tot anul acesta compania a câştigat un contract cu Camera Deputaţilor, în valoare de 5,4 milioane de lei (1,2 mil. euro), potrivit site-ului de licitaţii publice.

Danco Pro Communication a mai câştigat un contract cu Administraţia Prezidenţială, în valoare de 403.000 lei (95.000 euro).

Anul trecut, firmei i-a fost atribuit un contract cu Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, în valoare de 350.000 de lei (84.000 euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO