♦ Hervis este unul dintre cei mai mari jucători din retailul de echipamente sportive, având local 48 de magazine cu vânzări de 84 mil. euro anul trecut.
În perioade de criză, consumatorul se îndreaptă cu precădere către magazine care au o politică de preţ mai agresivă, oferind promoţii de tip discount, spune Cătălin Pozdarie, executivul care conduce operaţiunile locale ale Hervis, unul dintre cei mai mari jucători din retailul de echipamente sportive.
„Chiar dacă vrem să recunoaştem sau nu, în acest moment trecem printr-o criză. În ceea ce ne priveşte, promoţiile nu au dispărut niciodată din politica noastră comercială. Ele fac parte din ADN-ul nostru. Acest lucru ne diferenţiază faţă de concurenţă.“
Executivul român adaugă că piaţa de retail, în general, va fi influenţată de scăderea puterii de cumpărare din cauza inflaţiei foarte mari. Deja există semnale din ţări cu economii mult mai puternice decât România, ţări în care veniturile populaţiei sunt mai mari.