Companii

Câţi clienţi au zilnic restaurantele Snack Attack?

Câţi clienţi au zilnic restaurantele Snack Attack?

Autor: Cristina Roşca

17.02.2013, 14:11 711

Un restaurant Snack Attack are zilnic până la 500 de clienţi, respectiv 10% din traficul zonei. George Bakopanos (42 de ani), care conduce lanţul de restaurante explică strategia astfel: zonele trebuie să aibă minim 5.000 de trecători pe zi pentru ca Snack Attack să atragă circa 10%. ”Suntem conştienţi că în zonă sunt şi alţi concurenţi de-ai noştri, aşa că nu putem lua tot traficul”.

Grecul Bakopanos adaugă că deja unele dintre localurile deschise au ajuns la 500 de clienţi pe zi, în timp ce altele mai trebuie să se dezvolte pentru a ajunge acolo. Executivul are deja o experienţă de 15 ani în domeniul restaurantelor pe piaţa din Canada. Ulterior a lucrat în Grecia în domeniul hotelier iar ulterior s-a mutat în România.

El mai spune că mizează în businessul Snack Attack pe clienţii care lucrează sau au treabă în apropierea restaurantelor. “Nu mai are nimeni atât de mult timp liber la prânz ca să ma aştept să vină cu maşina până la noi. Pariem pe clienţii fideli care sunt în zonă, la câteva minute de mers pe jos”.

Executivul adaugă că Snack Attack se adresează oamenilor de business, de carieră care vin să ia masa de dimineaţă şi la prânz. “În malluri zona de food court este foarte aglomerată pentru că mersul la mall a devenit cea mai ieftină distracţie. Aici însă traficul mare este seara. Noi pariem pe prima parte a zilei”.

Snack Attack se poziţionează acum pe segmentul premium, cu preţuri de zece lei pentru un sandwich. “Oamenii sunt mai precauţi, mai atenţi pe ce dau banii. Se uită mult mai mult la preţ decât înainte”. În acest context a scăzut suma chletuită de la 20 de lei acum câţiva ani la 15 lei. “Preţurile la noi au rămas relativ constante sau au suferit mici creşteri”.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO