Circa 100 de manageri români şi străini au etichete de „nou-intraţi” în cea de-a şaptea ediţie a anuarului „Who’s who în business Cei mai importanţi 1.000 de oameni din business”, pe care Ziarul Financiar o lansează în această toamnă.
Una dintre cele mai importante schimbări la nivel de top management din ultimul an a avut loc în cadrul Grupului Renault, din care face parte producătorul auto Automobile Dacia, cel mai mare exportator din economie în 2013. Francezul Nicolas Maure, 54 de ani, a preluat de la începutul acestui an funcţia de director general al Dacia şi Renault România, un business de circa 4,5 miliarde de euro anul trecut. El l-a înlocuit astfel pe Jérôme Olive, care a fost numit într-un rol regional (director industrial al Renault pentru regiunea Europa).
Totodată, Maure a preluat de la începutul anului şi rolul de director industrial al Renault pentru regiunea Euromed-Africa.
Absolvent al unui MBA oferit de una dintre cele mai bune şcoli de afaceri din Europa – INSEAD-, Maure lucrează în cadrul Renault din anul 2000, unde a început ca director cumpărări piese şi accesorii, după care a avut mai multe poziţii de management în cadrul grupului (printre care se numără şi cea de director al Uzinei Mecanice Dacia). Înainte de Renault, Maure a mai lucrat pentru companii din industria auto, precum Faurecia sau Valeo, dar şi în consultanţa în management – la Boston Consulting Group.
Citiţi în cea de-a şaptea ediţie a anuarului „Who’s Who in Business- Cei mai importanţi 1.000 de oameni din business” o analiză a celor mai importante schimbări la nivel de top management din economia românească în ultimul an.
Citiţi în cea de-a şaptea ediţie a anuarului „Who’s Who in Business- Cei mai importanţi 1.000 de oameni din business”, care va fi lansat pe piaţă în această lună, cine sunt şi ce experienţă profesională au cei care au preluat în ultimul an conducerea unor companii precum Coca-Cola HBC, Ameropa, BMW Group, MSD sau Vodafone.