Companii

Ciocolata „Batonul Copilăriei“ a ajuns din Sibiu în SUA şi Italia

3 mil. € este cifra de afaceri a producătorului de dulciuri Pan Food Sibiu, din care 15% reprezintă vânzări la export.

3 mil. € este cifra de afaceri a producătorului de dulciuri Pan Food Sibiu, din care 15% reprezintă vânzări la export.

Autor: Mădălina Panaete

23.12.2015, 00:07 2201

Producătorul de dulciuri Pan Food din Sibiu  ex­portă ciocolata de casă „Batonul Copilăriei“ sau nuga „Cindrel“ în ţări precum Italia, Franţa, Spania, Marea Brita­nie sau Germania, dar şi în SUA sau în Canada.

„Avem o cifră de afaceri de aproximativ 3 milioane de euro anual, din care 15% reprezintă vânzări la export. (...) În următorii ani vrem să ne consolidăm poziţia fruntaşă câş­tigată cu greu pe piaţa din România şi să creştem valoa­rea vân­zărilor la export“, spune Ioan Stânea, 46 de ani, ad­mi­nistratorul producătorului din Sibiu. El a fondat împreună cu Gheorghe Pristavu, 43 de ani, producă­torul de dulciuri în urmă cu apro­ximativ 15 ani. Pan Food de­ţine o fabrică în parcul industrial Şura Mică din Sibiu, dar antreprenorii vor să-şi dez­­volte afacerea şi in­ten­ţio­nează să construiască un nou spaţiu de producţie cu aju­torul fondurilor europene. Ei vor să acceseze fonduri în va­­loare de 1,2 milioane de euro. În prezent, compania are în portofoliu produse pre­cum salam de biscuiţi, cio­colată de casă, nuga, pră­jituri sau alte produse zaha­roase sub branduri precum Batonul Copilăriei, Cindrel, Şureanca sau Lica.

Pan Food din Sibiu concurează pe piaţa dulciurilor cu alţi producători locali precum End-Ibo, Tano Prod, dar şi cu ju­cători mari precum Kandia Dulce sau Mondelez România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO