Pe piaţa bunurilor de curăţenie şi îngrijire a locuinţei compania se bate cu giganţi precum Unilever, P&G sau Henkel, dar şi cu alţi jucători locali precum Farmec Cluj, care are în portofoliu brandurile Nufăr şi Triumf.
Producătorul şi distribuitorul ieşean de bunuri de curăţenie şi îngrijirea locuinţei Misavan a obţinut anul trecut afaceri de aproape 80 de milioane de lei, după o creştere de 23% a businessului, conform calculelor ZF pe baza datelor oferite de companie. Pentru acest an reprezentanţii firmei vorbesc de un nou avans, mai temperat însă, de 14%, până la 90 de milioane de lei.
Primele luni de pandemie au fost o perioadă propice pentru companiile care produc bunuri de îngrijire personală şi a locuinţei în contextul în care pandemia de Covid-19 a dus la o creştere accelerată a cererii din partea consumatorilor. Avansul a fost şi de 200-300% în primele săptămâni ale stării de urgenţă, pentru ca apoi vânzările să revină la un nivel normal, conform jucătorilor din piaţă.