Companii

Cum ajung unele medicamente să fie recomandate sau cum intră producătorii în mintea medicilor

Cum ajung unele medicamente să fie recomandate sau cum intră producătorii în mintea medicilor
30.06.2010, 11:41 29

Dacă la medicamentele fără reţetă, pacienţii aleg în funcţie debrand şi notorietate, lucrurile nu stau la fel în ce le priveşte pecele pe bază de prescripţie. Medicii au puterea deciziei, iarpromovarea produselor în cabinete joacă un rol cheie, scrieBUSINESS Magazin.

Preşedintele Societăţii Naţionale a Medicilor de Familie, GeorgeHaber, admite că "există unele cazuri în care li se mai scriepacienţilor pe bileţel ce medicament sâ-şi cumpere", completând căaceste situaţii sunt izolate şi nu au caracter generalizat. Mediculsusţine că deşi vizitele reprezentanţilor medicali au loc tot maifrecvent, rămâne o chestiune bun-simţ şi experienţă dacă doctorulalege un medicament în dauna altuia.

"Starea pacientului şi posibilităţile sale financiare suntelementele de care ar trebui să se ţină cont în prescrierea unuiprodus", rezumă şeful SNMF. Pentru a descrie amploarea fenomenului,Haber mârturiseşte că în unele zile cabinetul medicului de familieeste luat cu asalt de reprezentanţi: "chiar doi-trei pe zi".

Cititi mai multe despre cum intra companiile inmintea medicilor dintr-un articol disponibil pewww.businessmagazin.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO