Companii

„E uşor să tai bugetul de marketing. Dar ceea ce salvează un trimestru de profit se reflectă în doi ani de mers târâş“

Autor: Octavian Calei

25.10.2013, 00:06 423
Mihai Bârsan, vicepreşedinte de marketing la Ursus Breweries – unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa berii, cu o cifră de afaceri de 288 mil. euro în 2012 -, a declarat la emisiunea ZF Live de joi, 24 octombrie, că preferă stabilitatea cu o cotă unică de 16%,  creşterea impozitului şi reducerea TVA-ului fiind destabili­zatoare pentru planificarea bugetelor.
 
„Prefer stabilitatea, cota unică de 16%, nu scăderea TVA-ului şi majo­rarea cotei unice, pentru că este un element important pentru planning. Dacă nu ar fi trebuit să-mi plănuiesc o rezervă pentru evenimente neprevăzute, banii aceia îi investeam”, a declarat Mihai Bârsan.
 
Felix Tătaru, managing partner la GMP Advertising - firma care pro­movează berea Timişoreana din portofoliul Ursus Breweries -, a precizat împreună cu Bârsan la ZF Live că decizia guvernului de a majora acciza în iarnă fără nicio consultare a fost destabilizatoare pentru industrie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO