Companii

Francezii de la d’aucy ajung la 3,5 mil. euro din vânzarea conservelor de legume

Crina Zdravcu, directorul comercial al d’aucy România

Crina Zdravcu, directorul comercial al d’aucy România

Autor: Roana Rotaru

06.10.2016, 00:05 357
d’aucy România, divizia locală a producătorului francez de conserve de legume d’aucy Group, mizează anul acesta pe vânzări totale de 3,5 mil. euro, în creştere cu 6% faţă de anul 2015. Peste jumătate din vânzări vin prin cele 850 de magazine ale reţelelor de comerţ modern, precum Auchan, Cora, Carrefour, 32% prin intermediul distribuitorilor şi 11% prin HoReCa.

„Avem în plan să mai mărim portofoliul de produse, de a ataca HoReCa mult mai serios cu produse dedicate. Practic noi avem nevoie de toate canalele de vânzare, iar în momentul de faţă avem dificultăţi în a accesa toate canalele din cauza pre­siunii pe preţ şi a pieţei nefisca­lizate”, a declarat Crina Zdra­v­cu, direc­torul co­mercial al d’aucy România.

Cel mai bine vândute produse din por­tofoliul d’aucy Ro­mânia sunt po­rumbul şi mazărea, care reprezintă peste 60% din vânzările totale, potrivit reprezen­tanţilor companiei. Românii consumă anual circa 2,2 ki­lograme de legume conservate, iar 75% din decizia de cumpărare se ia la raft în funcţie de ca­litate, preţ şi pro­movare, conform datelor d’aucy.

„Obiceiurile cu­linare, deşi se adap­tează celor euro­pene tot mai mult, încă sunt unele pu­ternic tradiţionale. Astfel, porumbul, ma­zărea, fasolea verde şi cea boabe sunt în topul celor mai cum­părate le­gume con­servate“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO