Freshful, unul dintre cele mai noi hipermarketuri online de pe piaţa locală, un proiect dezvoltat de eMAG, liderul retailului virtual local, a atins pragul de 15.000 de clienţi pe lună, adică mai mult decât dublu faţă de aprilie 2022.
„În aprilie aveam circa 7.000 de clienţi pe lună, acum sunt peste 15.000. În total, până acum, Freshful a strâns 45.000 de clienţi unici şi
ne-am propus să depăşim pragul de 100.000 până la final de 2022“, a spus pentru ZF Andrei Popescu, director general al Freshful by eMAG.
Bonul mediu a crescut şi el, având o valoare de 270 de lei ĂTVA, faţă de 250 de lei în luna aprilie. În cazul bonului mediu, menţionează acesta, se vede un impact ce vine, pe de-o parte, din inflaţie, pentru că au crescut preţurile produselor, dar pe de altă parte din adăugarea mai multor produse în comandă. În medie, adaugă directorul general al Freshful by eMAG, într-o singură comandă se regăsesc peste 20 de produse.
Ţinând cont de numărul de clienţi şi de valoarea bonului, vânzările magazinului ajung la 4 mil. lei lunar (plus TVA), conform calculelor ZF.