♦ Investiţiile vor merge către dezvoltarea echipei, extinderea flotei auto şi zona de tehnologie, dar şi către un al doilea depozit, care va fi finalizat în 2023 ♦ În prezent, numărul comenzilor înregistrate într-o zi pe platforma Freshful a ajuns la 1.250 ♦ Bonul mediu se ridică la aproximativ 250 de lei + TVA, iar într-o lună, numărul utilizatorilor unici depăşeşte 7.000.
Freshful, unul dintre cele mai recente hipermarketuri online de pe piaţa locală, dezvoltat de eMAG, liderul retailului online local, a depăşit pragul de 30.000 de clienţi unici în primele şase luni de funcţionare.
Pentru următorii doi ani, start-up-ul are un buget de invesÂtiÅ£ii ce depăşeÅŸte 10 mil. euro, susÅ£ine Andrei Popescu, director general al Freshful, bani care vor merge către dezvoltarea echipei, extinderea flotei auto ÅŸi zona de tehnologie, dar ÅŸi către un al doiÂlea depozit, care va fi finalizat în 2023. „Vom investi mai mult de 10 mil. euro în următorii doi ani. InvestiÅ£iile se vor duce în trei mari zone, prima fiind zona de echipe - recrutăm activ ÅŸi vom depăşi 1.000 de oameni până la finalul anului 2022. De asemenea, vom investi constant în zona de tehnologie ÅŸi în zona de flotă auto, dar ÅŸi într-un nou depozit, care va fi gata, cu siguranţă, în 2023. Momentan, suntem în stadiul de design. Sunt mai multe zone în BucureÅŸti în care ne-am dori să fie noul depozit. Ne uităm la densităţi în BucureÅŸti, ne-am dori ca el să fie în centru, dacă se poate. Un element-cheie la care Å£inem este ca depozitul să fie cât mai aproape de oameni ÅŸi de gospodării – poate fi atât în zona de sud, cât ÅŸi în zona de est. Acest al doilea depozit va fi cumva replicat ÅŸi în alte oraÅŸe, concoÂmitent sau la distanţă de câteva luni“, a spus pentru ZF Andrei Popescu, director general al Freshful by eMAG.