Companii

Importatorii Lotto estimeaza afaceri de 30 mil. euro

20.03.2007, 15:06 114

Compania Sport System Development, care se va numi incepand cu aceasta luna Extenso, unic distribuitor in Romania al marcilor Lotto, Stonefly, Gas, Italgreen (iarba artificiala) si Myrtha Pools (piscine olimpice), previzioneaza o cifra de afaceri de circa 30 mil. euro pentru sfarsitul exercitiului financiar 2007. Aproximativ 16 mil. euro vor proveni de pe diviziile de sport si fashion si circa 14 milioane euro din divizia de real estate. Realizarea previziunilor ar insemna o crestere a afacerilor de 140% fata de cifra de afaceri de 12,5 mil. euro realizata in 2006.
"Anul 2007 ne va defini strategia de retail atat prin extinderea retelei proprii de magazine Lotto, cat si prin investitii in imagine pentru o parte din magazinele deja lansate. In vederea ultimului aspect, investim deja in extinderea suprafetelor comerciale pentru magazinele proprii gen Lotto Mall Vitan Bucuresti sau Lotto Mall Shopping Center Ploiesti", a declarat Mirela Rosca, CEO al Extenso.
Compania Extenso, un joint-venture romano-italian, este structurata pe trei divizii, Extenso Sportswear, Extenso Fashion si Extenso Real Estate, si detine in prezent 26 de magazine in toata tara si alte 60 de puncte de vanzare independente. Cifra de afaceri aferenta anului 2006 a inregistrat o crestere de 23% fata de anul 2005, cand Extenso a derulat afaceri de 9,6 ml. euro.
"Evolutia pozitiva a cifrei de afaceri a fost determinata atat intensiv, prin extinderea si dezvoltarea retelei proprii de magazine si a distributiei independente, cat si extensiv, prin dezvoltarea portofoliului de marci distribuite si a directiilor de business abordate de companie", a decarat Mirela Rosca.
Marca Lotto, cea cu care compania s-a lansat pe piata in anul 1995, detine in prezent 20 de magazine, iar numarul acestora va creste in acest an cu alte patru unitati, in Bucuresti, Pitesti, Constanta si Cluj, printr-o investitie totala de circa 600.000 de euro, potrivit reprezentantilor companiei.
Marca de incaltaminte Stonefly, care apartine diviziei fashion a companiei, este prezenta in patru magazine proprii monobrand, precum si in reteaua celor 22 de magazine Leonardo. Investitiile in linia de incaltaminte se vor situa in jurul a 300.000 de euro, bani care vor fi folositi pentru deschiderea a trei magazine noi in cursul acestui an.
De asemenea, compania urmareste deschiderea a peste 10 magazine monobrand Gas (marca intrata in portofoliul Extenso in 2006) pana la finele lui 2008, investitia necesara pentru acestea fiind de 120.000 de euro pentru fiecare magazin.
"Primul magazin Gas este prevazut a se deschide in Bucuresti la inceputul lunii aprilie, iar dezvoltarea va continua in acest an cu deschiderea a cel putin alte doua magazine in orase precum Pitesti si Cluj", spune reprezentantul companiei.
In domeniul imobiliar, compania deruleaza prin intermediul Extenso Real Estate proiecte in valoare de 10 mil. lei (2,8 mil. euro), dintre care cel mai important este Sara Sea view, un complex de 128 de apartamente de vacanta situat in statiunea Neptun Olimp.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO