Importatorul de vinuri şi băuturi alcoolice Lerida Internaţional, deţinut de familia Ion Matei, a intrat pe piaţa de produse alimentare destinate dietei prin lansarea produselor nutriaţionistului francez Pierre Dukan.
Lerida îşi propune să acopere toate lanţurile retailului modern (Key Account).Lerida a fost fondată în 1993 de către familia Ion Matei şi are în portofoliu peste 400 de produse printre care cele de la Francis Ford Coppola Winery (SUA), Kendall-Jackson (SUA), Les Grand Chais de France (Franţa), Castello Banfi (Italia), dar şi altele. Businessul Lerida s-a ridicat anul trecut la aproximativ 25 mil. lei (5,6 mil. euro), potrivit calculelor ZF pe baza da¬telor fur¬nizate de companie. Lerida aduce anual în România 2,5 -2,8 milioane de sticle de vin.
În urmă cu doi ani, Lerida Internaţional a pierdut cel mai important client din por¬to¬foliul său, Bacardi-Martini, care reprezenta 70% din vânzările companiei. De atunci, firma a recuperat volumele pierdute.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels