Companii

În aşteptarea verii, Rio-Bucovina a vândut cu 40% mai multă apă

Autor: Ioana David

06.07.2011, 12:34 133
Rio-Bucovina, unul dintre principalii jucători pe piaţa apelorminerale, a înregistrat în primul semestru al acestui an o creşterede 40% a cifrei de afaceri, comparativ cu perioada similară din2010. La nivelul întregului an, compania şi-a bugetat un plus de29% până la nivelul de 110 mil. lei (26,2 mil. euro).

"Deşi vorbim de o perioadă de criză, în ultimii doi aniRio-Bucovina a avut o evoluţie ascendentă în ceea ce priveşte cifrade afaceri", a spus Camelia Hoinărescu, director de marketing alRio-Bucovina.


În portofoliul companiei se află branduri proprii precumBucovina(apă minerală naturală plată şi carbogazificată), LaVitta(apă de masă), Malibu (produse alimentare), Rio, La Vitta,Malibu, Bon Ton (băuturi răcoritoare), Golden Horse (băuturăenergizantă, dar este şi distribuitor pentru mărcile Zara (pastefainoase) şi Becker's Bester(suc natural de fructe).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO