Companii

Kaufland vinde anual mărci private de 280 mil. euro

Autor: Cristina Roşca

27.01.2017, 00:07 782

Lanţul german de hipermarketuri Kaufland, liderul comerţului local, vinde anual produse marcă privată de 220-280 mil. euro, respectiv 10-13% din business, potrivit calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie.

„În ceea ce priveşte mărcile proprii, ele reprezintă până la 13% din totalul ofertei de la raft“, spun oficialii lanţului german de magazine fără a oferi alte detalii. Pentru a calcula vânzările de mărci private ale Kaufland, ZF a menţinut relativ constantă ponderea acestora şi în valoarea businessului.

În cazul Kaufland, portofoliul de mărci private cuprinde 70 de branduri proprii, numărul fiind în continuă creştere.

„Kaufland România are în portofoliul actual peste 70 de branduri private, majoritatea disponibile în categoriile de food (conserve, produse lactate, produse de panificaţie, mezeluri, băuturi, dulciuri etc.) şi non-food (electrocasnice, produse de menaj şi hârtie, produse de papetărie).“ Cea mai cunoscută marcă privată a companiei este K-Classic, însă portofoliul mai cuprinde şi nume precum Exquisit, poziţionată pe segmentul premium, K-Bio şi K-take it veggie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO