Business Construct

Rezultate: Zertifikat, motorul cresterii Kober

27.10.2008, 14:11 58

Producatorul de lacuri si vopsele Kober din Piatra-Neamt, detinut de familia Kober, a inregistrat in primele noua luni ale anului vanzari peste asteptari pentru vopseaua lavabila pentru interior Zertifikat, lansata la inceputului anului, care vor conduce la atingerea targetului de crestere a businessului cu 20-25%, pana la circa 47 de milioane de euro.

"Vopseaua lavabila pentru interior Zertifikat a fost motorul de crestere al vanzarilor anul acesta. De altfel, datorita cererii ridicate am intampinat probleme in satisfacerea comenzilor primite. In primele noua luni ale anului am inregistrat o crestere a vanzarilor de 20-25%, in ritmul estimat la inceputul anului", a declarat Stefan Barna, directorul de strategie al Kober.
Kober a pornit anul acesta una dintre cele mai mari campanii de promovare a unui produs, dupa cea derulata in 2004, cand a promovat vopselele precolorate preambalate sub sloganul "Puterea culorii" in urma unor investitii de 3 milioane de euro.
"Campania de promovare a produsului Zertifikat este adresata meseriasilor din constructii. De altfel, personajele care apar in reclame sunt zugravi adevarati si nu au avut un scenariu prestabilit, au fost lasati sa aduca aportul lor creativ", spune Barna.
Campania de lansare Zertifikat a fost pregatita de agentia de publicitate CAP.
Compania a finalizat in luna august prima etapa a investitiei de 10-12 mil. euro intr-o noua unitate de productie de lacuri si vopsele la Savinesti, prin care va ataca puternic segmentul vopselelor ecologice, pe baza de apa. "In cadrul noii unitati de productie functioneaza in prezent sectia de vopsele in dispersie (n.r.- pe baza de apa), care ne va permite sa putem asigura cererea pentru acest segment. Noua fabrica va ajunge la capacitate maxima anul viitor, iar cea actuala va fi pastrata pentru alte game de produse", explica Barna.
Piata de lacuri si vopsele a crescut anul trecut cu circa 20%, pana la 190-200 mil. euro, datorita investitiilor de pe piata imobiliara, in principal in sectorul rezidential unde exista un deficit masiv de locuinte, precum si a renovarilor de locuinte vechi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO