Frank Wagner, CEO al Lidl în România: Avem peste 100 de furnizori de produse româneşti, iar numărul lor creşte constant. Valoarea exporturilor a rămas însă constantă.
♦ Discounterul german are pe piaţa locală peste 240 de magazine dintre care 10 deschise în 2019 şi alte 20 anul trecut. Mai mult, continuă expansiunea ♦ Extinderea alertă pe de-o parte şi creşterea consumului pe de alta au susţinut avansul businessului Lidl în România până spre 8 mld. lei ♦ Afacerile discounterului german Lidl au crescut cu aproape 17% în 2017, iar plusul a fost chiar mai puternic anul trecut.
Retailerul german Lidl, prezent oficial pe piaţa locală din 2011, a exportat produse „made in Romania“ în valoare de 20 mil. euro anul trecut. Aceste produse au ajuns pe mai multe pieţe din Europa.
„Produsele româneşti au ajuns în Cehia, Bulgaria, Ungaria, Polonia - ţări apropiate geografic, dar şi în Cipru sau Marea Britanie (pieţe cu comunităţi mari de români - n.red.)“, spune Frank Wagner, executivul care conduce operaţiunile Lidl pe plan local.