Companii

Lidl renunţă la formatul de hard-discount în Franţa. Vine rândul şi altor pieţe?

Lidl renunţă la formatul de hard-discount în Franţa. Vine rândul şi altor pieţe?

Autor: Cristina Roşca

28.10.2012, 15:02 55613

Filiala franceză a grupului german de retail Lidl a anunţat recent că va renunţa la formatul de hard-discount pentru care este cunoscută încă de la începuturi compania. Astfel, mărcile clasice îşi vor face apariţia în număr tot mai mare pe rafturile Lidl, scrie Les Echos.

"Conceptul nostru actual presupune renunţarea la formatul de hard-discount, fără însă a deveni un lanţ de supermarketuri tradiţional", a spus Friedrich Fuchs, directorul general al Lidl Franţa. El a fost preşedintele consiliului de administraţie în momentul în care Lidl a intrat oficial pe piaţa locală în 2011. În prezent nu există informaţii dacă el mai păstrează sau nu aceasta funcţie.

Numit la conducerea operaţiunilor Lidl din Franţa în mai 2012, Fuchs a făcut publică această strategie săptămâna trecută în faţa managementului grupului.

"Este o schimbare radicală de strategie, este noul Lidl(...). Aceste modificări vor fi aplicate începând de acum, iar termenul de finalizare este de trei ani", confirmă şi un director de magazin al Lidl.

Această mutare poate fi explicată prin faptul că în Franţa magazinele de hard-discount au pierdut tot mai mult teren în criză.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO