Companii

Pambac intra pe segmentul premium cu un nou brand de paste

07.12.2007, 18:00 21

Producatorul din industria de morarit si panificatie Pambac Bacau, care detine peste 25% din piata pastelor fainoase, a lansat recent un nou brand de paste premium, Flavora, acoperind astfel un segment de piata pe care nu era prezent pana in acest moment. "Cele trei branduri de paste din portofoliu (Pambac, Gata si Flavora - n.red.) acopera segmente diferite de piata, iar strategia proiectata pentru fiecare dintre ele ne va ajuta sa ne consolidam pozitia prin cresterea cotei de piata la nivel national. Pentru Flavora ne-am propus pentru 2008 o cota de 8% din piata pastelor fainoase premium", a declarat Alin Giurea, directorul general al companiei. Investitiile realizate de producator anul acesta pentru promovarea brandurilor s-au ridicat la 3,4 mil. euro (suma calculata la rate-card). "Pentru 2007 estimam inregistrarea unei cifre de afaceri de 160 mil. lei (45 mil. euro)", a mai spus oficialul firmei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO